[-]
کلمات کلیدی
استانداردهای تعاریف اضطراری osha شرایط انواع مدیریت طبق nfpa

انواع تعاریف مدیریت یا شرایط اضطراری طبق استانداردهای OSHA و NFPA
#1
-استاندارد OSHA: شرایط اضطراری محیط کار، یک شرایط غیر منتظره تهدید کننده کارکنان، مشتریان یا جامعه است که فعالیت‌های کاری و عملیاتی را مختل یا متوقف کرده یا باعث آسیب‌های محیطی یا فیزیکی شده یا ثبات تجاری اقتصادی سازمان را مختل کرده و یا اینکه تصور مردم از سازمان را تهدید نماید.
- استاندارد 1600 NFPA: به فرآیند مداوم حفظ و تداوم آمادگی به منظور پیشگیری، آماده سازی، مقابله، کاهش جهت برطرف کردن شرایط اضطراری که ممکن است تهدید کننده انسان، محیط و اموال گردد.
نکات مهم:
-اقدامات اضطراری باید در زمانی موسوم به GOLDEN Time  صورت بپذیرد.
-همه حوادث شرایط اضطراری نیستند.
-همه شرایط اضطراری به بحران تبدیل نمی‌شوند زیرا بحران به شدیدترین حالت بروز شرایط اضطراری اطلاق می‌گردد.
-محدوده شرایط اضطراری معمولاً درون مرز فنس سازمان است.

تهیه‌کننده: سید مجتبی میرطاوسی
پاسخ
  


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  فرماندهی و مدیریت شرایط اضطراری با تمرکز بر سیستم فرماندهی حوادث masoomi 0 1,572 05-31-2018، 01:11 AM
آخرین ارسال: masoomi
  دوره آموزشی آمادگی واکنش در شرایط اضطراری masoomi 0 1,951 02-25-2018، 03:46 PM
آخرین ارسال: masoomi

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع:
1 مهمان