[-]
کلمات کلیدی
fire خاموش کننده بیوورسال bioversal extinguisher

خاموش کننده بیوورسال Fire Extinguisher Bioversal
#1
خاموش کننده بیوورسال Fire Extinguisher Bioversal

خاموش کننده بیوورسال خاموش کننده ای بی نظیر با تکنولوژی فوق مدرن برای خاموش کردن آتش های پر حجم با توانایی مهار آتش در فضای سه بعدی می باشد.
بیوورسال به صورت مایع کنسانتره فرموله شده و به وسیله آب رقیق می شود لذا قابلیت های عملیاتی گسترده ای را دارا می باشد.
بیوورسال دوستدار محیط زیست، غیر مخرب برای انسان و حافظ زیستگاه گیاهان،جانوران و میکرو ارگانیسم های زنده در طبیعت می باشد و از ایجاد هر گونه خوردگی و صدمه به تاسیسات و تجهیزات جلوگیری می نماید.
بیوورسال با قابلیت محصور کردن هیدروکربن ها، آتش را به گونه ای مهار می کند که در هنگام عملیات و پس از عملیات هر ناحیه خاموش شده امکان اشتعال مجدد را نخواهد داشت.
خاموشکننده بیوورسال با خنثی کردن گازهای مشتعل نشده در آتش های پر حجم از بروز پدیده های خطرناک Back draft وflash over جلوگیری نموده وموجب  امنیت و سلامت آتش نشانان ميگردد.
 
نحوه عملکرد بیوورسال در خاموش نمودن آتش :
خاموش کننده بیوورسال بر روی هر چهار وجه موثر و مولد در حریق عملکرد مثبت و قوي و همزمان دارد.
اکسیژن : بیوورسال با کمک دترجنت های خود لایه ای از فوم غیر سمی بر روی آتش ایجاد  می کند که از تبادل اکسیژن با مواد سوختنی جلوگیری می نماید.
حرارت : بیوورسال با کمک مواد فعال در سطح خود کشش سطحی آب را از – ۷۲mN/m  به ۱۲mN/m کاهش داده و سبب نفوذ پذیری و افزایش فوق العاده خاصیت سرد کنندگی  آب شده و دمای آتش را سریعا کاهش می دهد.
سوخت: مواد محصور کننده بیوورسال مولکول های سطحی سوخت را محصور و محبوس می کند به نحوی که توان تبخیر و خاصیت سوختی خود را از دست می دهند و مجددا نیز قابل اشتعال نیستند
زنجیره آتش : بیوورسال با محصور کردن و جذب گاز های متصاعد شده و نسوخته،  زنجیره آتش را قطع نموده و از هر گونه انفجار جلوگیری می نماید.

نوع فایل: PDF
تعداد صفحات: 4

.pdf   خاموش کننده بیوورسال.pdf (اندازه 184.74 KB / تعداد دانلود: 59)
پاسخ
  


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  برنامه‌های پیش از حریق Fire Pre-Plans masoomi 0 1,914 07-07-2020، 10:44 AM
آخرین ارسال: masoomi
  با انواع خاموش کننده‌های دستی آتش آشنا شویم masoomi 0 1,434 02-23-2020، 12:35 PM
آخرین ارسال: masoomi

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع:
1 مهمان