حضور و جایگاه ارگونومی
ارگونومی در سازمانها و ادارات: کار در یک محیط اداری اغلب به عنوان کار با ریسک پایین و کم خطر در نظر گرفته میشود در حالی که کارکنان اداری در مواجهه با ریسک فاکتورهایی از قبیل فعالیتهای طولانی مدت با حرکات تکراری زیاد، بدون تحرک، کار کردن در وضعیتهای بدنی نادرست به علت طراحی نامناسب ایستگاه کاری، سطح بالای تمرکز، بار کاری زیاد، شرایط نامناسب محیطی (دما، روشنایی و صدای نامطلوب) و فاکتورهای روانی-اجتماعی میباشند. مهمترین مشکلات ناشی از این ریسک فاکتورها شامل اختل
|